"Не се полъгвайте, че тези които държат парите държат и бъдещето ви, защото тези пари те са ги взели от вас, а вие им се кланяте и ги въздигате"
"Играем с живота на 7 милиона българи — трябва зряло да се постъпва"
"Нашето драгоценно отечество ще се нуждае от достойни хора, които да го водят по пътя на благоденствието."
"Най-много са виновни чорбаджиите."
"Сто и петдесет лири ли ви са по-мили, или вечен живот."
"За враговете на демокрацията и републиката — смърт!"
"Не си народен: виждаш народното зло и не го казваш"
"С моята кончина не свършва пътят, който трябва да извървите"
"Васил Левски".

вторник, 27 март 2012 г.

Вини Джоунс искал да бие Стоичков


Вини Джоунс искал да бие Стоичков
„Аз определено исках да оставя своя отпечатък върху него", разказа Вини Джоунс, визирайки Камата. Снимка: WestLord.com

Холивудската звезда Вини Джоунс сподели, че през 1994 г. е искал да набие българския футболист Христо Стоичков.
Джоунс прие да разговаря с дъщерята на Стоичков – Михаела, в нейната рубрика „Говори с Мика" по бТВ, част от предаването „Нека говорят… с Росен Петров".
След въпрос на Михаела: „Надявам се, че не си се бил с баща ми, когато си играл срещу него през 1994-та", актьорът и бивш футболист разкри и едни от най-ярките си спомени за футболната си кариера, както и за срещата си с Камата на терена.
„Опитах се, но той беше прекалено бърз за мен. Да, тогава той спечели „Златната топка" и аз определено исках да оставя своя отпечатък върху него, опитах се да му оставя спомен от мен. Гонихме се по терена и си спомням как той ми се смееше, че не мога да го стигна", разказа Вини.
Той получи и подарък от Мика – фланелка на българския национален отбор с неговото име.
Актьорът сподели, че ще я сложи до тази на Стоичков, която си е разменил с него, когато са играли един срещу друг.

Няма коментари:

Публикуване на коментар